Aku Seorang Wira

Bila korang baca title pun mesti dh dapat teka kan..I am a Warrior. yes..Definitely. Why??Aku kan lelaki..mesti la kene gagah dan perkasa..haha. Sebenar-benarnya disini aku bukan nak merujuk gagah perkasa tuu..body muscle pun kecik, berangan nak jadi warrior konon.. ;p hehe.

Itu hanyaa mimpi!! hahahaha

Kat sini aku nak cite la aku ni warrior kalau pegi tgk bola..kalau sorak-sorak tu konfem la aku yg johan..mengalahkan pong-pong girl yg dekat padang tu..haha (terover sikit nampaknya ;p)
Aku kalau bab bola nak kata minat gilaa tu tak lah sangat..tapi kalau dh semangat tu , hati dan semangat mmg berkobar2..bagai api yg marak menyala..cehhh.. metaphor skit!!.

Haritu aku pegi tgk game bola yg mana Malaysia lawan Indonesia.. Piala AFF Suzuki Cup Final ..alaaa..ni game dh lame tp aku just nak masukkan sebagai entry..gedik la nk show off sikit yg kata aku ni fan bola!! hahahaa.. Fan Malaysia sgtlah ramai dan aku agak2 3/4 dari stadium capacity adalah penyokong Malaysia.. Bangga kan!!

Ni aku masukkan youtube vid utk menaikkan rasa semangat korang terhadap our beloved motherland Malaysia.

A picture of mine before the game started. I was so excited to shout and support Malaysia team. That night also i was accompanied by my officemates and some my university mates. Totally it was a great experience to watch a LIVE match in the stadium. Im looking forward to watch more LIVE match in the future. :)

Please enjoy the video and leave some comments about my blog.

Thanks. :)

No comments:

Post a Comment